En la reunió setmanal d’ahir, en Bernat Rubió ens va presentar “L’arquitectura de la Pau a Girona”. Una iniciativa en què construir pau sostenible no és idealisme, sinó una qüestió de bon govern, capital humà i lliure flux d’informació. I que els països que milloren la seva Pau Positiva incrementen el PIB per càpita un 34% de mitjana.
També vam rebre els companys del nou Rotary Club Bahia de Roses, un club acabat de crear que el Rotary Club de Girona ha apadrinat. Va ser un plaer conèixer-los i compartir la reunió amb ells. Molta sort en aquest nou camí!
